Nu är det nära!

NU börjar det dra ihop sig.... Lizette kommer äntligen hem till "rätt" sida jorden, jag fyller 19 år, och jag tar Studenten!
     Jag sitter här och sneglar på mina vackra skor som jag ska ha på mig när jag springer ut. Måste dock åka till Nynäs för att köpa snören som jag ska ha i skorna. De som sitter i är lite champange färgade, ska köpa vita. Eftersom klänningen är så pass vit så vill jag att skorna också ska vara rätt så vita så de matchar.
     I helgen är det Ösmo makrnad också, det ska bli kul. Alltid trevligt när det händer någont här i våran lilla stad. Året är inte komplett utan marknaden. Alla människorna som trängs runt stånden med kryddor, musik, hemslöjd, kläder och godis. För att inte tala om alla lotter som säljs och biljetter till karusellerna. Herre min ge vad jag har spenderat pengar på dessa karuseller! Ja, kul ska det i alla fall bli.
     Idag var det min sista dag på Tallåsens äldreboende. Nu har jag gjort mina dagar där. Kommer faktiskt sakna de gamla där. De var så snälla och roliga. Men som tur är så ska jag tillbaka dit i sommar. Längtar redan! Men först får det bli födelsedag, student och Göteborg!

Kommentarer
Postat av: mojsan

svar: Jag ändrar det själv :)

2009-05-28 @ 19:18:52
URL: http://mojsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0