Fredag mina vänner

Ja, i fall någon tappat räkningen på vilken dag det är.... Haha tönt Anna! Idag händer det dock inget särskillt, som jag vet om i nu läget. Ska nog åka ner till Nynäs, gå på kvantum och hyra en film eller två. Det är billigare på kvantum än supermarket som vi har här i Ösmo. Dessutom har jag inget annat att göra.
     Jaha så var man 19 år då... Känns inget annorlunda, fast det känns lite coolare att säga att man är 19 än 18. Längtar till 20! Jag tror jag har fått en släng av den längtan som My har att flytta hemifrån. Vill också nu! Ingen som har en lägenhet och som är villig att betala hyran? Dessutom har jag fått smaka på hur kul det är att jobba inom äldrevården. När jag praktiserade på Tallåsen hade jag så kul, ville inte sluta! Fast jag vill nog inte jobba där hela mitt liv, lite andra drömmar har jag ju. Men just nu, vid den här tidpunkten i mitt liv är det perfekt!
     Nej nu ska jag gå iväg till bussen!

Kommentarer
Postat av: Erica,

Du hinner bestämma dig tids nog :)

2009-06-01 @ 21:27:57
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0