En månad!

Ja nästan i alla fall, sen mitt senaste inlägg. Haha, kommer inte ens ihåg vad min stora plan var för något. Det här med att blogga är verkligen inte min grej. Jag gillar inte att läsa andras eller att skriva. Jo, förresten. Jag läser Lizettes blogg. Men det är bara för att hon befinner sig på andra sidan jordklotet. Jag måste ju få uppdateringar på något vis.
     När vi ändå talar om Liz, hon kommer snart hem! Den 26 maj landar hon på Svensk mark igen. Men hon bor ju i Göteborg så jag får inte träffa henne. Fast jag s ka försöka att åka ner en sväng i sommar och hälsa på. Vi ska nämligen göra upp våra planer för hur vi ska erövra världen! Moahahahaha! Ojdå, lite storhetsvansinne där...

Idag är det dåligt väder. Men mamma och Bosse ska tvätta. Jag vet inte hur det gick till, men tydligen blev jag lurad till att hjälpa till... Jag vet, jag vet! Jag har kompisar som får tvätta sina kläder helt själva. Men jag har faktiskt aldrig gjort det. Skäms på mig, eller nåt?

Kommentarer
Postat av: Lizette

Hahahaha! Only you can make me laugh like this. "I don't know how, but I somehow got tricked into helping out..." Oh my gosh! For some reason I couldn't stop laughing. I needed that today. I miss you! And yes, you better come see me during the summer or I'll hunt you down! ;)

2009-05-11 @ 04:26:18
URL: http://lizetteherrey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0