Roliga kommentarer

Lite skoj som jag snappat upp från Parlamentet och "Klart man hänger med".

Vad menas med trav?

- Dags att byta kanal.


I vilka kategorier delar man in ponnyer?

- Stor, liten och My little...


Vad har en häst hamnat i när han rusar i panik?

- Södra länken.


Vad tänker du på när jag säger "Pling"?

- Jehovas vittnen.


Världens kortaste krig varade bara i 45 min, vad var orsaken till det kriget?

- Man hade en timme att slå ihjäl.


1936 anmälde sig frivilliga i hela världen till...?

- 1937


Varför är det så farligt att sniffa lim?

- Mas fastnar så lätt.


Varför är 6 februari så viktig för samerna?

- För att få ihop ett helt år.


Vad menas med den döda vinkeln?

- Den del av kofångaren man ser innan man dör.


Vad är viktigaste skälet till att undvika en vänstersväng?

- Att man ska till höger.


Vad är ön Ios känt för?

- Ja inte är det sina konsonanter!


Vilket statligt svenskt bolag måste alla som har en bil besöka minst en gång per år?

- Ullared.


Kommentarer
Postat av: Liz

Hahahahaha! Man, I laughed so hard when I read this. I really need this right now. Thank you for making my evening a bit more bearable. I love you cousin. Only two months left!! =D

2009-03-29 @ 06:11:01
Postat av: mojsan

Det tycker jag att du ska göra! :)

2009-03-31 @ 11:50:12
URL: http://mojsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0