Kul på Telen

Igår var vi på Telegrafen. Jag hade hur kul som helst! Först var jag och Andreas på förfest hos en av hans kompisar. Det var jag och femton grabbar, emn det gick bra det med. Det var i alla fall kul. Men allsång och grejer. :P
     Det som var negativt var att killarna trodde att telen öppnade tidigare än vanligt, vilket den inte gjorde. Så först väntade vi utanför i ca tjugo minuter tills alla började frysa, då gick vi till Anna´s och tog en drink. Sen drog vi till telen igen och kom in. Vi var först, det var inte ens någon kö efter oss. Så tidiga var vi... :P
     Men vi kom in och gick ner till rockbaren. Efter ett tag började det komma lite mer folk. Sen kom ju Tessan så klart, med Hampus. :D Det var meningen att My och Linus också skulle dyka upp men de försvann hem. Lite tråkigt, men det kommer fler kvällar. ;) Kvällen var underbar, med dans och sång. Träffade storebror också. :)
     Jag och Andreas åkte taxi hem med Lars och nån brud som höll på att kräkas. :S Jag gav henne en påse jag hade i väskan. Hade inte varit så trevligt om hon kräkts i taxin. :/ I alla fall så kom vi hem och somnade med en gång!

Kvällen var kul, eller hur?

Kommentarer
Postat av: bloggen om sex!

Det var för mycket folk så vi fick inte komma in!!

2009-03-01 @ 21:17:01
URL: http://thisisdeap.blogg.se/
Postat av: Tessan!

Ja det var jätte kul! :)

2009-03-03 @ 11:52:07
URL: http://grablers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0