Oops!

Hehe, här har det visst inte hänt nåt sen innan nyår. Men jag orkar bara inte skriva nåt. :P

Snart börjar skolan igen, bara två dagar kvar. Sen blir det praktik... Jag är glad att du är med mig My.  Men det känns ändå inte fullt så farligt. Jag har liksom inte riktigt samma panik som jag har haft inför de andra praktikerna vi har gjort. Hmm kanske beror det på My, eller så har det inte riktigt sjunkit in ännu att jag faktiskt ska dit. I vilket fall som helst så är jag glad.

Nej nu ska jag nog sätta på mig kläder, sitter här i sängen med pyjamasen på mig. Fast jag har borstat täderna! :D

Vad erbjuder denna dag?

Kommentarer
Postat av: mojsan

I'm with you babe :)

2009-01-06 @ 19:28:52
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0