Värd att ha som vän?

Haha, den här bloggen är så död! Vad jag menar är att den lever inte, jag skriver inget.

Men detta inlägg tillägnar jag Tessan. Världens bästa (en av de) vän! Tro det eller ej, men jag har flera kompisar. :P Lustigt va? Att lilla jag har vänner att leka med. Det måste ju betyda att jag är en rätt så snäll person. Eftersom det finns andra individer som vill ha mig som vän och som mår bra i mitt sällskap. Kanske låter lite ego, men det måste ju stämma. Jag menar ju inte att jag är världens bästa människa. Men det måste ändå finnas något med mig som folk gillar, eftersom jag har vänner. Något med mig gör att jag är värd att ha som vän. Undrar vad det är?

Vilka tankar man kan få ur sig så här på förmiddagen.


Kommentarer
Postat av: mojsan

Du är världens bästa vän :D



.. Ja visst ägde vi? Mohaha.

2009-02-08 @ 18:26:42
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0