Väntar...

Just nu väntar jag på massa saker kom jag just på... Både på saker som kommer hända snart och saker som ligger långt fram. Jag väntar på att:

- maten ska bli klar.
- Criminal Minds ska börja.
- det ska bli fredag och filmkväll.
- det ska bli lördag och utekväll.
- "Så länge vi båda andas" ska dimpa ner i brevlådan.
- jag ska åka och lämna tyger till hon som ska sy min studentklänning.
- jag ska ta studenten!

Det finns säkert fler saker jag väntar på som jag inte har kommit på ännu. Dessutom kommer det komma fler saker att vänta på som jag inte vet om ännu. Tänka sig, ska vi gå egenom hela livet med att vänta på saker? Låter tråkigt. Så vi får hoppas att man hittar något att roa sig med medans man väntar. Vad det nu än är man väntar på?

Kommentarer
Postat av: Lenii

Åh, STUDENTEN! :D

2009-03-06 @ 14:55:18
URL: http://krakmandel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0