Natt-logg

Haha klockan är nu 23.37. Här sitter jag på sena kvällen och skriver ett inlägg. Varför då? Ja, inte vet jag. Men en sak vet jag. Jag är glad! :D Över så mycket! Ok, ska jag göra en snabb lista?

- Min familj
- Lizette (hon har en egen kategori)
- Mina älsklingar och stöttepelare i ALLA situationer, My och Tessan
- Jag är för tillfället frisk
- A  ;)

Väldigt liten, men vi går inte in på detaljer här... nu ikväll. Men här får ni i alla fall en ild på en glad Anna klockan 23.30 onsdag kväll 25/2-2009


Kommentarer
Postat av: binded magazine

Var med från starten och följ Sveriges blivande största bloggtidning via bloglovin! =D



Vill du själv bidra med något? bara att lämna din mail till oss, så skickar vi mer information =)

2009-02-26 @ 11:42:05
URL: http://bindedmag.blogg.se/
Postat av: Lizette

Anna! =D Du har ditt alldeles egna fack i mitt gladhetsarkiv med! Nu är det bara 88 dagar kvar tills jag kommer hem! =D

2009-02-26 @ 21:00:52
URL: http://lizetteherrey.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0