Av med oskulden!

Nej inte den sorten! Utan jag svimmade för första gången i mitt liv idag. Var skitläskigt! :S
     Stod och såg på en provtagning, de tog typ benmärg. Då bara helt plötsligt känner jag mig yr och det börjar svartna för ögonen. Jag hinner tänka "Kanske ska sätta mig på den här stolen?", för det stod en bakom mig, då blir det helt svart. Sen vaknar jag till och det första jag tänker är, "Vad ont det gör i armen". För det gjorde verkligen ont. Sen hör jag hur illen som tog provet säger "sätt dig här" och leder mog bakåt mot stolen. Jag typ föll framåt mot sängen där patienten låg. Men jag måste ha slagit i armen eller nåt för det gör fortfarande ont och jag har ett konstige blåmärke.
     Händelserik dag.... :D

Kommentarer
Postat av: Erica,

Haha men Anna då xD

2009-02-10 @ 20:27:15
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0