Whats with the eggs?!

Jaha så var den här då. Påsken (easter, Liz) menar jag. Ja, påsklov har jag ju haft hela veckan. Men nu är det ju påsk på riktigt. Det var ett gäng påskkärringar och plingade på, såå söta! Men det var kallt och det regnade lite på dem. Jag kommer ihåg när jag var liten, då svettades vi när vi var ute. Snacka om ändringar i klimatet!
     Är fortfarande irriterad i halsen. Det är inge kul, vill må bra. Har även ont i huvudet och tror jag har lite feber. Hoppas jag blir frisk! Vill ju inte vara sjuk under påsken... Haha, för jag firar ju så otroligt mycket. Vad gör man på påsken? Äter godis ur skålar av pappkartong som ska förseställa ägg??! Grunden är ju Jesu död och uppståndelse, so whats with the eggs?! Anyone?

Det får bli mitt uppdrag under påsken, Whats with the EGGS?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0