Jag ska bli känd!

Jag gick igenom mina tidigare inlägg och läste vad jag har skrivit. Hehe, jag är ganska rolig ibland om jag får säga det själv. Ibland skriver jag rätt konstiga, onödiga och knäppa grejer, men det är ändå rätt intressant.
     Jag tror faktiskt att jag skulle kunna ha rätt många läsare om jag orkade engagera mig i bloggen. Om jag skrev varje dag, hade lite roligare... ehh.... vad heter det? Själva bloggen, en finare header och så. Ni fattar! Om jag hade det så skulle jag nog kunna ha lite fler läsare än jag har nu. Ehh... nu har jag ca 2-3 läsare och jag tror jag känner de så vad som helst är en förbättring. Men i alla fall... Hmm kanske ska pröva och se hur det går?
     Men då behöver jag någon som kan ställa upp och fixa till min blogg då jag inte besitter några sånna kunskaper själv.... Sen måste jag ju marknadsföra mig själv med... Hur gör man det? Jag tycker att alla som lägger kommentarer hos andra med orden, "Snälla kolla in min blogg!", låter så töntiga. Men det är väl så man får göra?

I will be a famous bloger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0