Igår och Idag

Haha det där gick ju bra. Glömde att skriva vad som hände under dagen. Får skriva det idag istället.
     Det blev aldrig så att jag och Bosse åkte ut med BEN, det var för dåligt väder. Men som jag sa igår, det kommer fler dagar. Istället så satt vi inne hela dagen. Han framför datorn på övervåningen och jag med den bärbara i knät på undervåningen. Det mest spännande som hände under dagen var när jag gick till ica för att lämna tillbaka en film som jag lånat. Mamma kom hem igen och vi åt middag. Sen var det tillbaka till datorerna igen. Detta skulle alltså bli min dag. Trodde jag ja! Fick kontakt med Victoria som hade haft en  lika tråkig dag som jag. Vi bestämde oss för att träffas och ta en promenad genom våran lilla stad. Vi slutade hemma hos henne. Där stannade jag några timmar och var hemma igen till starx efter 23.
     Idag skiner solen igen! Det blåser lite men är 8.3 grader i skuggan. Så det ser ut att bli en fin dag. Idag har jag dock inga specifika planer under förmiddagen, ska åka till handen med mamma med tre tåget. Vi ska köpa kuvert till studentinbjudningarna och handla på ica maxi med bosse. Det blir väl Vegabaren på vägen hem. Inte för att jag klagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0