Slut!

På den här veckan i alla fall. Idag har det varit en skön dag. Vaknade, åt frukost, såg tv. Sen ringer Victoria och frågar om jag vill gå ut på en söndagpromenad. Visst ville jag det! Vi var ute i ca en timme och gick. Jag fick lite ont i fötterna, men inte så farligt.
Imorgon är det en ny vecka, nya äventyr. Ha, vem försöker jag lura?! En vecka med mer läxor och tråkiga lektioner. Det finns bara en ljuspunkt. Mitt i veckan ligger den. På onsdag är det nämligen min tur att sitta i tatueringsstolen. Can´t wait!
Sen har vi skolfoto på tisdag, Hoppas kortet blir bra.

Nej, nu är det dags för lite gott, typ fruktsallad. :P

Kommentarer
Postat av: mojsan

det är sant :)

Man måste må dåligt ibland.



Svenska tal? :p

2008-09-28 @ 20:37:31
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Liz

Don't forget to send me one of your pictures =D

2008-09-29 @ 15:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0