Min dag

Min onsdag:
Vaknade, klev upp, åt frukost framför tvn. Åkte till Nynäshamn och gick på UM.Var där ca en timme. Sen träffade jag Ellan från klassen, hon skulle tatuera sig så jag gick med henne dit (vi köpte smörgåsar först). Hon hade tid klockan 12, men han började inte tatuera henne förns kvart i 1. Han hade en kund innan som inte riktigt var klar och så fixade han med Ellans tatuering. Sen satt jag där med Adam (Ellans vän.) i TVÅ OCH EN HALV TIMME!!! Så lång tid tog hennes tatuering. Det är en sjöjungfru, den sitter nu på till höger om hennes mage. Haha, lite konstig förklaring. Den går från strax under henns höft upp till de första revbenen. Så den är rätt stor. Men jättefin!

Nästa vecka är det min tur.... Längtar! :D


Kommentarer
Postat av: Liz

Glöm inte skicka bild! =D

2008-09-27 @ 00:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0