Happy!

Idag är det en glad Anna som har vaknat. Idag händer en massa spännande saker. Mormor och Hans kommer på besök, det gör även Sandra och Conrad. Så vi blir många människor runt middagsbordet.
Men innan dess ska jag på yoga med Victoria. Det ska bli skönt. Få lite lugn och ro innan alla kommer. :P

Igår var jag inne i gamlastan och fotade mig tillsammans med min storebror. Vi ska nämligen ge våran pappa ett kort på oss i födelsedagspresent. Det var riktigt roligt faktiskt. Alla turister stod och tittade på oss. Det var min brors kompis som fotade oss. Han är lite av en hobbyfotograf, så han hade liksom en sån där "riktig" kamera. Istället för en vanlig liten digitalkamera. Det ska bli spännande att se bilderna sen.

Today is a happy day! :D

Kommentarer
Postat av: mojsan

Haha aw <3

2008-09-21 @ 11:27:02
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Liz

Sounds like you guys had fun =) You need to send me a copy, though. =)



I miss you! /Liz

2008-09-21 @ 23:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0