Jag suger!

I alla fall när det kommer till uppdatering av blogg. Men som sagt har jag ingen lust. Vad ska man skriva liksom. Känner inte för att bara skriva om en massa tråkigheter. Vill ju komma med goda nyheter också. Tyvärr är det lite torrt på den fronten just nu, har varit det på ett tag faktiskt. Detta är inte "Annas tråk-blogg", det ska vara roligt att läsa här. Fullt av glädje och kul saker.

*VARNING FÖR GNÄLL!*
Jag hatar svenska nationella! Kommer inte på vad jag ska skriva. Får man automatiskt ig i svenska om man skiter i den?

Kommentarer
Postat av: mojsan

Nationella kan inte sänka betyget!

Jag har inte skrivit något, tror inte jag kommer göra det heller :/

2008-10-28 @ 17:01:57
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Liz

I would strongly advise AGAINST not writing. =P Unfortunately it does have a big impact on your grades... Sorry about that kiddo... Is there anythting I can do to help you come up with something? =)

2008-10-29 @ 06:20:59
Postat av: mojsan

Du är utmanad!

2008-11-06 @ 20:26:55
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0