Q & A

SÅ FORT DU LÄSER DETTA SÅ ÄR DU UTMANAD
regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta!

DIG:
1. hur lång är du? 167.5 :D
2. vad vill du bli när du bli stor? Massör är jag inne på nu.
3. vad pluggar du? Omvårdnadsprogrammet.
4. har du långt hår? Halvlångt, över axlarna.
5. vilken hårfärg har du? 3-4 nyanser av blont.
6. sminkar du dig? Om jag vill vara extra fin. ;)
7. har du haft sex senaste månaden? Nej...
9. vad har du för färg på dina underkläder just nu?  Knall-blå trosor, Dimmrosa BH.
10. har du kysst någon idag? Tråkigt nog inte...

FAMILJEN:
1. bor dina föräldrar ihop? Nej, de är skilda.
2. vem är bäst, mamma eller pappa? Min Mamma!
3. hur många syskon har du? En äldra bror. En syster och bror som är "låtsas".
4. vad är det senaste du sa till din pappa? Ehh, kommer inte ihåg...
5. vilken mat lagade din pappa senast? Han har inte lagat mat till mig på ett tag...
6. hur många ställen har du bott på? Fyra olika.
7. vem i din familj stör du dig mest på? Love them all! <3
8. vilken familjemedlem är snällast? Mamma! :)
9. när hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Oj, det var länge sen.

KOMPISAR:
1. när var du senast med nån kompis? Träffar mina vänner varje dag! (Nästan)
2. vem sov du hos senast av dina kompisar? Hos Tessan, efter Matildas fest.
3. har du kysst nån kompis? Ja. (se frågan under)
4. har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Ja, men vi var vänner innan också.
5. vem har du varit kompis med längst? Caroline!
6. vem känner dig bäst? Det är nog My.
7. längsta tid du varit osams med en kompis? Höll inte räkningen.
8. skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Nje det tror jag inte. (Men alla mina vänner klär sig snyggt. :P)
9. känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej, verkligen inte!

KLÄDER:
1. vad har du på dig idag? Blåa jeans, Rosa-vit randig t-shirt, Blommiga strumpor.
2. har du bytt om idag? Från pyjamas till det som står över.
3. favorittröja? Min nya rosa! :D
4. sexigaste klädesplagget på andra könet? Bandana, Jeans
5. har du gett bort kläder nån gång? Ja, det har jag.
6. har du ångrat ett klädköp nån gång? Oh ja!
7. har du handlat kläder genom internet? Jajamensan!
8. har du ljugit om bh-storlek nån gång? Haha! Nej.
9. fulaste plagget andra könet kan ha? För små kläder.
10. vad använder du för skor? Gymnastikskor!

VÅGAR DU:
1. skrika åt dina föräldrar? Behöver inte, men ja.
2. klä dig annorlunda? Hur pass mycket?
3. vara dig själv? Det är jag redan.
4. visa dig i bikini/badbyxor? Blir jobbigt att bada med kläder, så ja. :P
5. fisa inför din pojk/flick vän? Har ingen, men det skulla jag nog inte göra.
6. pierca dej? Nej, för läskigt... :P
7. ge dig på utmaningar? Bara jag vet att jag klarar av dem...
8. ha sex på offentlig plats? Ehhh....
9. vara omogen? Kolla fråga 3...
10. äta småkryp? Usch nej.

SKOLAN:
1. vad heter din skola? Nynäshamnsgymnasium.
2. vad heter din favoritlärare? Angélique
3. vad är ditt favoritämne i skolan? Svenska, Psykologi.
4. snyggaste läraren på skolan? Hahahahahaha!!!
5. har du bra betyg? Runt medel.
6. tråkigaste ämnet? Geriatrik.
7. har du skolkat mycket senaste året? Nej, inte så farligt... :P
8. hur tar du dig till skolan? Med den lilla röda bussen.
10. har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0