Ösmo marknad

Idag var det ösmo marknad. Alltid lika trevligt, massor av stånd där det säljs massor av olika saker. Allt från kokosbollar och smycket till kläder och kryddor. Musik blandas med lukten från alla matstånd. Solen skiner lika vackert varje år också. Fast ibland kommer det lite regn.
Jag brukar alltid köpa nåt litet, men det gjorde jag inte idag. Fast det är ju maknad imorgon också. Då kanske jag köper nåt. Idag köpte jag bara en liten grej till mamma på morsdag. Ska göra ett eget kort till henne också. Det är både billigare och mer personligt. Dessutom så tycker jag det är kul att pyssla ihop ett litet kort.

Nej nu har jag faktiskt tråkigt. Min morfar, morbror med tjej och min moster är här. Morfar har fyllt år så vi har grattat honom lite med att grilla. Visst är det lite trevligt att träffas så här. Men som enda "ungdom" blir det lite tråkigt efter ett tag.
Ska se om jag hittar något kulatt göra.

Kommentarer
Postat av: mojsan

Wei :D

2008-05-25 @ 14:03:56
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: mojsan

Haha nej han är kille ;D Såg att jag skrivit det konstigt så ändrade :p

2008-05-25 @ 14:05:36
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0