"Klass-dag"

Idag var vi ute på Torö med klassen. Tessans släkt har en liten stuga där ute som vi fick låna över dagen. Solen lyste varm och vi hade det jätte trevligt. Vi spelade spelet kropp-mot-kropp, då står det vissa saker på kort som tex. hand mot axel. Dås ka man göra det, man är alltså ihop parade två och två. Det var jätte kul!
Sen hittade jag en vecko revyn som Elli hade med sig. När jag satt där i godan ro och läste den så reste sig alla plötsligt upp och började sjunga " ja må hon leva". De sjöng för mig de små gullungarna! :D Jag blev värsta förvånad och glad. Tessan och My hade till och med bakat en kladdkaka och en sockerkaka! <3

Nu är det inte långt kvar till min 18 års dag! Fem små dagar kvar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0