Den 5 maj 08

Hallå där ute!
I natt har jag sovit... sådär. Först kunde jag inte somna, låg vaken till typ ett. Sen vaknade jag halv åtta. Ok, det är ändå ganska många timmars sömn. Men det känns inte som det, känns mer som att jag har sovit i tre timmar bara. Kroppen känns värst slö... Men det fixar sig nog. :D

Idag efter skolan ska jag till Handen för att se på min systers teater. Hon är inte med i den utan hon har faktiskt skrivit den! Så duktig så är hon. Bara jag kommer ihåg att åka dit, så att jag inte tar bussen hem. :P Måste ju åka buss till VH nu när de har stängt av tågen. Åhh det kommer säkert vara jätte mycket folk på bussen!

Nu ska jag duscha och äta frukost, ska ju till skolan. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0