Äntligen!

Vad är det som händer?! Jag har inte kunnat skriva i bloggen för varje gång jag klickade på "Nytt inlägg" så kom jag tillbaka till där det står "Mina bloggar". Jätte konstigt. Men nu verkar degt fungera igen. :D

Valborg var hur kul som helst! Vi hade det så trevligt ute på Torö. Roligt folk och bra musik och god dricka. ;P Det enda negativa var att jag frös hela natten! Hade bara ett litet tunt täcke, fick reda på morgonen efter sen satt de hade en massa filtar och sånt. Men men, jag sov i alla fall. Till skilnad från någon annan. ;P

Vad har mer hänt då? Jo, jag har köpt mig en ny bikini! Den är lila, vit och gul. Oj, vad konstigt det lät med de tre färgerna mixade. Men den är faktiskt jättefin!

Grrr! Mitt MSN fungerar inte heller! Vad är det som händer! :S Jag vet att man kan gå via ebuddy. Men den är inte lika bra tycker jag. Man är ju van vid vanliga MSN.

Nej nu vill jag ha frukost!

Kommentarer
Postat av: mojsan

Tack så mycket :D

2008-05-04 @ 14:14:59
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Tessan!

Haha! Ja du hade kunnat få hur många filtar som helst! ;)

2008-05-04 @ 20:38:13
URL: http://grablers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0