Stargate Anna till skolan

Jo, jag kom iväg till skolan i alla fall. Ärligt talat så glömde jag bort att jag skulle rymma, förlåt till alla som väntade på arlanda. ;P
Skolan gick rätt bra ändå, inga större missöden. Fast jag är ganska förkyld, känns som att jag går omkring i en bomullsbubbla. Jag har ont i huvudet, ont i halsen och lock för öronen. Men ingen feber som tur är. Lite hostig är jag också, men det är inte så besvärande.
Jo, angående rubriken... Stagate Anna går till skolan. Igår satt jag hela, absolut hela dagen och såg på Stagate avsnitt. Från klockan elva till tio. Men jag hade två pauser, en klockan 15.10 då jag såg på Brothers and Sisters och en klockan 17.00 då vi åt middag. Men förstår ni vilken liten Stagate nörd jag är?? Helt sjukt, heeelt sjuukt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0