Lyckliga måndag

Mamma är hemma igen! Efter tre veckor av sol och bad har hon äntligen återvänt till kylan och mig! :D
Jag och min bror åkte till arlanda vid tjugo över sju, var framma ca tio över åtta. Där fick vi sen vänta i ungefär en timme innan jag såg dem komma gåendes längs vägen. Först hade jag tänkt att jag inte skulle springa fram till min mamma. Men när jag såg henne komma gåendes där... Jag kunde inte låta bli. :P
På vägen hem stannade vi på McDonalds och käkade lite mat. När vi sen kom hem så packade de upp sina väskor och jag fick presenter! :D
Två T-Shirts
Två hårband
Fyra armband
Två par skor
Ett halsband

Tror att det var det. Mycket fint alltihop. Lägger kanske upp bild senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0