Sommarjobb

Nu har jag sommarjobbat i tre dagar. Det är riktigt härligt! Ok städning kanske inte är så jättekul. Men det blir rätt så kul med alla trevliga männsikor. Dessutom har vi raster. :P Mina jobbtder är rätt ok, 7.00 - 15.30. Det är lite segt att gå upp tidigt, 5.30. Men jag börjar vända på dynget nu, blir trött vid åtta på kvällen. Men jag kommer inte jobba i helgen så det blir skönt. Då kanske man ska gå ut. Får se hur det blir med My, hon ska bort på lördag på dagen. Men hon kanske kommer hem så vi kan gå ut. Tyvärr ska Tessan jobba öndag sp hon kan inte gå med. Men jag ska träffa henne på lördag på dagen. :D Längtar så efter min älskade Terese! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0