Ny energi!

Jag har fått en energi kick! Det var väldigt roligt på jobbet idag, klappade kor och grejer! Visst städade vi lite också, men det var kul det med.
Sen kom jag hem och tog en dusch, superskönt! Efter det satte jag mig vid datorn, loggade in på msn och satte på musik. Det blev soundtracket till filmen Juno. Favorit låten är introlåten i filmen. All I Want Is You av Barry Louis Polisar. Så skön låt!
Sen fick det bli lite TV6 forum, kollade runt, läste nya inlägg. Men jag lämnade inget. Sen kollade jag bdb, hade fått lite kommentarer. Sen loggade jag in på TV6 forum igen och skrev då ett litet inlägg med en länk till min blogg. En önskning av Starbuck, ja hon heter så på forumet.
Just nu i skrivande stund får jag massa nya låtar av Tessan. Spännande! Speciellt en låt av Red Jumpsuite Apparatus, Face down heter den. Suverän låt!
Nej nu blir det kanske lite mer TV6 forum, skriver jag ett inlägg till höjs jag i "rank". Tror jag i alla fall. Hoppas jag....

Kommentarer
Postat av: Lina

hey! I'm famous!!

du ha nämnt mig i din blogg (Starbuck)!!!

2008-08-11 @ 00:40:26
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0