Ont i magen :(

Jag har ont i min mage. Mensvärk närmanre bestämt. Det är inte bekvämt.... Mår lite lätt illa också. :(
Men nog om det, idag är en rätt schysst dag i skolan. Har lite sovmorgon från ljudtekniken. Sen är det bara teori på gympan och en så har vi samhälle.  Oj, vi har svenska först innan gympan, och mellan gympan och samhällen har vi lunch. Slutar 14.45 idag. Dessutom så har jag min tv kväll laddad! Herre min ge! HELA kvällen kommer jag sitta klistrad, ok jag erkänner. JAG HAR INGET LIV! Jo, ett tv liv! haha!! Så här ser min tvkväll ut:

18.00 Stargate SG1 - TV6
19.00 Unga mödrar - Kanal5
19.30 Vänner - Kanal5
20.00 Bones - TV3
21.00 I huvudet på Gynning - Kanal5
21.55 Brothers and Sisters - Kanal5

Sen är det Tack och Godnatt till denna dagen.
Men nu ska jag kila iväg till skolan och se till att den får en början. Dagen asså. :P

Kommentarer
Postat av: mojsan

Haha Anna är en liten Tv-nööörd :D

2008-01-29 @ 18:12:54
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0