Nu får ni skärpa er!

Booth och Brennan från Bones! Haha mer TV. Avsnittet gick i tisdags så inlägget kommer lite sent. Men nu har jag sett de två i typ två säsonger, och i tisdags var första gången de pussades! Ja, PUSSADES, inte KYSSTES!! Och det var bara för att någon sa åt dem att göra det. De där två har gått som katter kring het gröt hur länge som helst nu. De går i terapi, för guds skull! För de vet inte varför de bråkar så mycket. Men kom igen! Ni behöver ha SEX med VARANDRA!
Ok, det låter som att jag pratar med verkliga människor. Men jag är ärligt trött på att de inte fattar att de egentligen älskar varann! Eller vad säger du Lille? :P

Kommentarer
Postat av: Antonia

håller med!!! dom måste inse det nååån gång snart :D hoppas jag :P

2008-01-31 @ 16:27:34
URL: http://avengedsevenfold.blogg.se
Postat av: Lille

Heck, I'm right there with you! =P You know I am! =P

2008-02-01 @ 16:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0