Kalas!

Ja eller en polare fyllde 18 förra veckan så det är väl mer en fest.... :P
Men den äger i alla fall rum ikväll ch jag ska naturligtvis dit! Spännande! Det var tydligen en massa människor som skulle dit. Alltid kul att träffa nytt folk. Men som tur är så ska Miccan och Victoria dit. det är ju alltid skönt att någon man känner ska med också. Senaste nytt var att Kalle skulle komma också, trevligt trevligt!
Carro ska ha ett litet tema på denna fest, ehhh nu kommer jag inte på vad det heter. mden typ 50 -tal. Så jag har fått lånat kläder av Victoria, mycket snyggt. Lägger upp en bild imorgon.

Min snälla lilla Matay, eller Mojsan, ska göra om min blogg så att den blir finare och mer personlig. Är väldigt spänd över det med.
Nu ska jag gå och se om det finns något ätbart, är lite hungrig.

Kommentarer
Postat av: mojsan

wohoo :D ja det ska jag!!

Hoppas du har det jättekul på festen :D Shakea rumpan av dig!

2008-01-27 @ 00:47:03
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0