Fem timmars sömn = Trött

Japp, fem timmar. Det är vad jag har sovit inatt. Kom hem tre, somnade halv fyra och vaknade halv nio. Men det är lungt. Har ändå inte gjort nåt särskillt, jo jag har bakat kakor! Mums!
Men festen går var helt underbar! Jag hade jättekul, blev full och sjöng sing star. Jenny den stackarn tog på sig att hålla reda på mig, hihi. Inte för att jag var så full att jag inte visste vad jag gjorde, men hon tog ifrån mig min drink och gav mig ett glas vatten. Det var mycket klokt gjort! Sen så satte hon mig i trappan och sa att jag skulle sitta still där ett tag. Men sen blev jag så danssugen, så jag smet... :P
Sen blev det lite "efterfest" hos Jimmie, eller vi satt där helt döda i 45 minuter innan vi gick hem. Men det var trevligt. jag lovade ju en bild också, här kommer den:
image28
                                                  Jag, Miccan, Kalle och Victoria

Kommentarer
Postat av: mojsan

snygga :D

2008-01-27 @ 21:07:58
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0