Ett bättre år

2008 ska bli ett bättre år än 2007. Det är fakta! 2007 var ett helvetesår på grund av en massa olika skäl och personlig breakdown. Precis innan jullovet skulle börja så blev jag sjuk av all stress. Jag tror det var min botten, men nu så har jag bestämt mig för att nu är det nog! Jag måste prata av mig och försöka få ordning på mitt liv igen. Men samtidigt så känns det så pinsamt att typ gå till skolans kurator, för då erkänner jag verkligen för mig själv att jag har ett problem. Är jag redo för det? Det kommer jag nog aldrig att bli, så det är bara att ta mod till sig och gå dit. Men vad ska jag säga? Hur börjar man? Jag har aldrig behövt kurator hjälp förrut, det är det som är så svårt också. jag har alltid varit stark och självsäker, nu har hela den fasaden plötsligt rasat. Bara jag tänker på att berätta mina innersta tankar för någon annan så blir jag helt obekväm i hela kroppen. Då kommer alla tankar om att hon kommer skratta åt mig.
Jag vill ändra mitt liv, men hur??

Kommentarer
Postat av: mojsan

Ja :(, jag älskar filmerna han är med i. Okej, inte alla. Men många!

Helt sjukt att han kan dö. Det känns som att kändisar är odödliga, men det är dem ju inte! :(

2008-01-23 @ 18:04:41
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Lille

Skriv brev. Skriv skriv skriv. När det är jobbigt. Skriv. Skriv till Bettan, skriv till mig, skriv till dig själv. Jag vet inte om det hjälper för dig, men det gör det för mig.

2008-01-30 @ 14:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0