Tack för den då!

Tack så jäkla mycket kroppen! Jag är sjuk idag, sista dagen av praktiken. Det är så jäkla typiskt, och pinsamt.
Vaknade i morse med feber och huvdvärk. Det börjar släppa lite nu, men jag känner mig inte hundra alltså. Det är så jobbigt att sitta hemma också. Tråkigt... men bli inte orolig nu Myttelini, jag är nog bra till lovet ;P
Igår då, vad ska man säga. Kanske inte den snyggaste. Men snäll som fan och rolig. Fast han har ändå tjej så... :P Det var jag, Stefan och Carolina som jobba kväll. Både Stefan och Carolina var vikarier så vi hade jättekul. Det var två vårdtagare borta så vi fick en timmes rast. Då åkte vi hem till Stefan och satt där. Mycket trevligt, vi snackade och disuterade Dr Phil typ.
Men som sagt, tack kroppen för att du skulle bli sjuk idag! Väldigt tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0