Så blev man ensam då

Nu har min mamma och Bosse åkt till Thailand, så nu är jag själv hemma i tre veckor. Eller ja nästan i alla fall. Jag är själv tills på fredag då mormor kommer. Men hon stannar bara i en vecka ungefär sen blir jag själv igen. Men då kanske ag blir lite nynäsbo och bor hos min bror. Vi får se hur jag gör.
Hur som helst så har mamma nu åkt iväg. De åkte igår så just nu känns det inte ens som att de har åkt. Men om en vecka ungefär då kommer det kännas. Lite töntigt kanske, men det längsta jag har varit ifrån min mamma är två veckor och det var förra gången de åkte till Thailand. Nu ska de vara borta i tre veckor, oj oj oj...

Kommentarer
Postat av: Antonia

jag skulle bli överlycklig att vara själv i 3 veckor :D

2008-02-24 @ 13:02:48
URL: http://avengedsevenfold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0