Nu börjar den...

...Helgen asså. Inget mer spännande än så. :P Mamma håller på och städar, hon lyssnar på radion på sin MP3. Det är ganska kul att höra på henne för ibland så skrattar hon till. Mamma lilla...

På måndag så är det ut i praktik igen... Men jag hade ett litet snack med mina mentorer idag. De fick peppa mig lite och så fick jag Marias mobilnummer, så att jag kan ringa om jag får panik. Så nu känns det bättre. Hon tycker dessutom att jag borde prata med nån i klassen också, om det händer nåt knasigt. Bara prata om det liksom...
Myttelini, ha mobilen redo... ;P
Men jag tror att det kommer gå bra, gör en större sak av det än det egentligen är. Men det är läskigt i alla fall.

Idag är det i alla fall fredag... Sci-Fi Fredag på sexan!! :P Både Stargate SG1 och Atlantis. Can´t Wait!!

Kommentarer
Postat av: mojsan

Jag har min mobil redo :D dygnet runt!

2008-02-08 @ 15:27:05
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0