Mer Sci-Fi

Haha, nu börjar min blogg nästan bli som Sci-Fi bloggen på TV6 hemsida. Men jag kan inte rå för det, jag har blivit Besatt!! :D
Idag så såg jag filmen som serien Stargate SG1 bygger på. Den heter Stargate, och kom ut 1994. Det är några karaktärer som var med i filmen som är med i serien också, men två huvud personer var Jack O´neill och Daniel Jackson. De spelades av Kurt Russel och James Spader. Filmen var väldigt bra, men fick veta hur de först hittar Stargaten och den första resan de gör. Fast jag tycker nog ändå att Richard Dean Anderson och Michael Shanks gör ett bättre jobb som Jack och Daniel i serien.
image30
                 Filmen                                                                TV - Serien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0