Listor med info om mig

När du läser det här är du utmanad! Gör listorna, det var skitkul! Men du måste också skriva att alla som läser är utmanade.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? Jaa...
2. Är du lycklig? Jadå.
3. Är du uttråkad? Nej, det här var spännade.
4. Är du ledsen? Inte just nu.
5. Är du italienare? Nej, men lite norrlänning.
6. Är du cooling? Självklart!
7. Är du från irland? Nej, norrland sa jag ju.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Skiljsmässobarn over here!

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Har inte upplevt det, så nje.
2. Har du någon gång blivit sårad? Oh ja!
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Öhh, jag brukar sova på natten
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Jajamensan!
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Tyvärr inte...
6. Har du haft en hemlig beundrare? En hemlig i så fall.
7. Är du kär? Jag vill inte säga kär...
8. Vill du gifta dej när du blir stor? Ja!

10 TVÅ ALTERNATIV
2. Hår eller ögon? Vart?
3. Katter eller hundar? Gose katter.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Få bästa.
5. Tv eller internet? Oj vad svårt! TV.
6. Coca-Cola eller Pepsi? Coca Cola for life!
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Utekväll, är ju singel...
8. Pengar eller lycka? Lycka! :D
9. Dag eller natt? Dag.
10. Msn eller mobil? Hmm... Mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Haha nej
2. Brutit ett ben? Nej, faktiskt inte.
3. Gjort nåt du ångrar? Japp
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, inte än ;P
5. Ljugit för någon du tycker om? *pip* Ja.
6. Ätit en hel tårta? Nej, inte själv.
7. Gjort bort dig offentligt? Det tror jag inte.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Tänkt tanken.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Grät över båda hamtrarna.
10. Velat försvinna? Många gånger!

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde: Oj, vet inte.
2. Telefonsamtalet du fick: Måste vart från mamma.
3. Personen du var med: Var hur?
4. Roligaste grejen som hänt: När Bosse sjöng.
5. Personen du smsade: Sanna
7. Du skrev till på bdb: Erica faktiskt.
8. Du kommenterade: Va?
9. Du tillbringade natten med: Min älg!
10. Du kramade: Min mamma!

Kommentarer
Postat av: mojsan

Haha ja jag är nog det ;D
Bra att du finns så vi hinner i tid till saker ;D

2008-02-10 @ 20:22:03
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0