En måndag

Det är nu den tredje natten som jag är själv hemma. Det är lite obehagligt faktiskt. Ganska underligt hur ens egna hem kan kännas så främmande när man blir ensam. Allt känns så anorlunda, alla ljud låter mycket högre. Läskigt. Som tur är kommer jag att ha fyra underbara vänner som sover över här imorgon. Då blir det inte lika ensamt. Det är vid sådana här tillfällen som önskade att man hade en pojkvän... eller i alla fall ett husdjur. :P Då hade det inte blivit lika ensamt.
Men nu är det inte så. Jag får i stället nöja mig med mina vänner. Haha.

När man talar om vänner, träffade två av dem idag. Kalle och Victoria, hur kul som helst! Jag var bara påväg till ica och skulle lämna tillbaka en film när jag möter Victoria som skulle hem till Kalle. Så det slutade med att vi åkte ner till Nynäs och gick en liten bit på strandvägen/ringvägen (vad heter vägen?). Det var mycket trevligt.

Men nu längtar jag bara till imorgon då det är PARTY TAJM!!

Kommentarer
Postat av: Antonia

Ringvägen för oss nynäsbor :D men officiellt är det strandvägen :P

2008-02-26 @ 00:02:37
URL: http://avengedsevenfold.blogg.se
Postat av: mojsan

Idag är det idag :D haha!

2008-02-26 @ 10:30:18
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0