Vad har jag för liv?

Jaha, nu sitter jag här utan att riktigt ha något att skriva om. Har ingen lust att skriva om min dag eller så. Hur intressant är den på en skala. "Idag var jag i skolan, vi hade prov..." Kul? Jag kan i alla fall inte få det att låta spännande. Jag har ingen pojkvän att berätta om, som vissa andra.... Ja, jag menar dig! (love you)
     Inte gör jag något intressant på fritiden heller. Inga hobbys eller sporter som jag håller på med. Inte har jag några husdjur heller, inte ens ett småsyskon. Har en storebror men han har ju flyttat hemmifrån så där kan jag inte skriva nåt.
     Nej i mitt lilla liv händer det inget som är värt att berätta om, eller som skulle intressera människor.
Vad har jag för liv egentligen?!

Kommentarer
Postat av: Liz

If you are that bored then write to me. I would love to hear about your boring day in your gray everyday life. =)

2008-12-17 @ 03:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0