Svenska Hjältar

Sitter och tittar på Svenska Hjältar. Tänk att vi har så modiga människor i Sverige. Såg förra året med. Det är verkligen bra att vi har den här galan. Man blir verkligen inspirerad till att göra något bra. Inte för att jag börjar hoppas på att någon ska råka illa ut så att jag kan "rädda" han eller hon. Men ändå, man känner sig manad att göra nåt.

Önskar att jag kunde hylla mina hjältar. Min mamma, min bror och min kusin Liz. Har även en vän som betyder så otroligt mycket för mig, som hjälper mig dagligen genom sitt leende och glada humör. <3

 Är det fler än jag som har problem med TV3? Jätte irriterande, hör knappt vad de säger!

Kommentarer
Postat av: Alina

snällt att du skrev! :) kramar

2008-12-16 @ 19:37:16
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0