Regn!

Det bara regnar hela tiden! Tänk om det hade varit en minusgrad ute,då hade det snöat massor istället! Vill ha snö!

Vi ska snart åka till Handen, Bosse ska på Ica maxi. Jag och mamma ska till Handen centrum och handla lite julklappar. Vet vad jag ska köpa till min bror och mamma. Men vad ska jag köpa till de andra, och vilka är de andra? Familjen är ju självklar, men vilka kompisar ska jag köpa till? Hmm, måste börja fråga runt. Vilka har tänkt att köpa till mig? Vad vill alla ha?

Ojdå nu spelas Celin Dion på radion. My heart will go on, eller vad den heter. Ni vet Titanic låten. Länge sen man hörde den.

Nej, nu ska vi strax åka. Får se vad som händer och vilka jag köper till. Jävla regn!

Kommentarer
Postat av: Mojsan

Jag vill köpa till dig :D

2008-12-07 @ 01:21:08
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0