Dö dammsugare, Dö!

Jag hatar dammsugare! Ok, jag tar det från början...

Mamma ska ha en "tjejmiddag" hemma hos oss imorgon. Då vill hon ha det lite fint hemma, men vem vill inte ha det fint hemma när man ska få gäster? Hon frågade då om jag kunde dammsuga hallen, köket och badrummet. Eftersom jag är ledig på onsdagar och jag hade inget annat för mig så sa jag ja. Snäll dotter som man är... :D
     Idag klev jag då upp, såg på tv och käkade frukost. Klockan 10.30 kollade jag på dammsugaren och tänkte att det är lika bra att jag får det gjort. Så jag monterade ihop den (japp, jag skrev montera), och började dammsuga.
     Det började bra. Jag började med hallen. Där funkade allt som det skulle. Sen tog jag badrummet. Här började allt gå fel... Först kom jag inte åt ordentligt under skåpet som sitter under handfatet. Det var mest irriterande, men sen så blev jag tvungen att flytta på lite saker för att komma åt bakom en annan hylla. Dessa saker var naturligtvis att ramla, på mig! Det gjorde ont då dessa saker är utav metall. Sen hamnade jag i en liten brottningsmatch bakom tvättmaskinen med en mattpiskare. När jag klev upp därifrån så snubblade jag första gången över dammsugaren. Ilskan för dammsugaren var här rätt stor... Efter badrummet gick jag in i köket. Jag orkade inte dra ut stolarna från bordet så jag körde bara lite mellan stolarna. Vilket resulterade i att dammsugarmunstycket fastnade mellan stolsbenen. Som i sin tur då gjorde att jag blev ännu argare på dammsugaren. När jag äntligen var klar ställde jag den i vardagsrummet och eftersom jag var så förbannad på den bestämmde jag mig att ge den en jävel! Stort misstag! Visste ni att dammsugare är hårdare än en människofot? Aj!
     Så nu sitter jag här och glor argt på den. Medans den bara ligger där och ser ut att hånflina åt mig! Grrr! Jag hater dammsugare!

Dö dammsugare, dö!

Kommentarer
Postat av: Liz

Hahahahahahaha!!! Hjälp vad jag garvade! Jag kan riktigt se framför mig hur du brottas med denna ondskefulla dammsugare och hur ilsakan bara byggs upp. =P Men snälla rara du, var rädd om dammsugaren. Det är inte snällt att sparka på den. Det spelar ingen roll om den för tjänar det eller inte. ;)

2008-12-17 @ 15:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0