Superfredag!

Idag har varit en jättebra dag! Vi hade två lektioner, långa visserligen, men vi slutade klockan ett. Det var god lunch, pannkakor och jag fick lite beröm av en lärare.
Träffade mamma efter skolan och fick då ett par små nylonstrumpor som bara täcker tårna och hälen. Detta efter att My så vänligt rekomenderat dem.
När vi sen kom hem så satt jag och mamma i solen och njöt! Så härligt, jag blev väl inte brun eller så. Men det var jätteskönt!
Till middag sen blev det en Thailändsk kycklinggryta typ, med nudlar till. Jättegott!!
Nu har jag suttit framför datorn och surfat runt ett tag. Väntar på att klockan ska slå 21.00 för då är det dags för Stargate Atlantis! :D

Kommentarer
Postat av: Viika

Snubblade in på din blogg och tänkte önska dig en trevlig kväll på samma gång :)

2008-04-25 @ 20:26:42
URL: http://viika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0