Städdag

Idag var det städdag i området. Solen sken, men det var molnigt och blåste kallt. Men det var trevligt i alla fall. Det brukar vara det på dessa städdagar. Alla i området (ja, nästan alla) är ute och hjäpler till att borsta och rensa i rabatter. Sen är det självklart korvgrillning och lotteri. Och kan ni tänka er? Vi vann! En jättegullig porslinsfågel som man kan ha på utsidan. Lägger upp en bild nån annan dag.
I kväll ska jag iväg till syster. Håller just nu på att tappa upp ett bad till mig själv. Kommer få träningsvärk efter allt sopande. Men det få jag bekymra mig om imorgon.
Oj! Nu är badkaret nästan fullt. Ska lägga mig i det varma sköna vattnet och bara njuta i en timme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0