Soft dag

Idag har varit en äldigt soft dag. Började halv ett med svenska. Det var den enda lektionen. Så vi slutade halv två. Då åkte jag och mina idoler Tessan och My ner till centrum och fikade i solskenet.
Sen kom jag på att jag var tvungen att gå till ungdomsmottagningen för att förnya mitt recept på p-piller. Eftersom det var öppet hus för tjejer så gick vi dit. Men sen fick vi sitta där i ca en timme innan det blev min tur. Det tog tio minuter. Sen gick vi till bussen och jag åkte hem.

Nu har jag ätit och väntar på mamma som håller på att göra sig i ordning. För vi ska på barnkalas! Min kusins barn, Alvin, fyller fyra år idag. Han och hans lillebror, Vilmer två år, är så söta och gosiga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0