Slutet på dagen

Efter senaste inlägget så har jag varit ute på BEN med Bosse. BEN är Bosses motorcykel. Den är döpt efter Bosse, för hans fullständiga namn är Bo Eric Nyqvist. Det blir då BEN. :D Vi var ute i ungefär en timme tror jag. Så jäkla härligt och kul!
Vi har också grillat grillspett till middag. Sååå gott! Mamma gjorde tzatsiki också, älskar det! Mums! Till efterrätt blev det grillade mashmallows. Smaskens!
Nydushad är jag också. Oj, nej det är jag inte. Inte riktigt i alla fall, har inte insett att klockan har blivit så mycket. Jag duschade väl vid sex tiden. Nu är ju klockan halv tio!
Har suttit framför datorn i två timmar nu. Trodde det bara var en timme på sin höjd. Hade ju tänkt se Mars Attacs på sexan klockan nio. Ja ja, jag får se den nån annan gång...
Nu blir det lite mer youtubande, man fastnar så lätt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0