Kort om helgen

Det började i fredagskväll, då innan middagen kände jag mig dålig. Gick och la mig i soffan under en filt och tittade på High School Musical. Blev bara sämre och fick feber. På natten kunde jag knappt sova, hade så jäkla ont i huvudet. När jag vaknade på lördag morgon så kände jag mig lite bättre, men inte ok. Så det fick bli en dag i soffan. Runt ett tiden fick jag den högsta febertoppen, då somnade jag till i ett par minuter. Efter det blev jag bara bättre och bättre. Så bra att  jag gick på festen som jag först tackat nej till (eftersom  jag var sjuk). Söndagen mådde jag bra igen. Lite slö efter lördagen bara då. :P

Nu har jag sett klart på Stargate SG1. Det finns inget mer att se! Allt är slut.... Tills filmerna kommer till Sverige. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0