Godislöfte!

Idag lades ett godislöfte mellan oss tre flickor. Tessan, My och jag då. Det varar ända till på måndag! :S Vi får se hur det går...
Ikväll ska jag på vattengympa med mamma. Låter kanske lite töntigt med  vattengymnastik, något som gamla håller på med. Men jag tror att det kommer bli kul. Det är nog ett tränings sätt som passar mig. men vi får se hur det går med det med... :P
Efter skoloan idag var jag och My ner till centrum för hon skulle ha lypsyl och jag skulle hämta ut mina p-piller. Helt plötsligt så kommer det en massa militärer gåendes. Värsta coolt ju! :D I full militärmundering med gevär och grejer. Rätt genom centrum gick de.
Nej, nu är jag hungrig och jag känner att min jaktinstinkt håller på att ta över. Jag får ge mig ut (ner till köket) i jakt på föda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0