Fortsättning

Så, nu har jag fått lite frukost i magen och datorn har hunnit knäppa sig lite. :P Jag har fyllt i hälso papprerna till körkortstillståndet också. Spännande! Vi ska skicka in dem och så ska jag gå på sån där handledarkurs med mina tre(!!) handledare. Mikael(bror), Bosse och pappa ska vara med mig. Den 19-20 maj så ska vi på den kursen.

Jo, jag skulle lägga in en bild på mina nya skor som har gett mig så mycket smärta (i fötterna).

Visst är dom söta och fina? Älskar dom! Det är faktiskt mina första riktiga ballerina skor. Har annars gått  gympisar hela somrarna, eller tofflor.

Mamma springer runt här, hon ska byta gardiner i vardagsrummet.
- Hej! säger hon till alla på blogg.se.
Haha lilla mamma, du är så söt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0