Folk, här?

På min blogg? Så nu i morse när jag loggade in att lite olika människor hade kommit in på min blogg och kollat, ja till och med lämnat en liten hälsning. Alltid trevligt med lite besök. Inte för att de kanske kommer bli några regelbundna läsare. Men det är ju alltid kul när någon läser vad man skriver.

Idag är vädret inte lika fint som det var igår. Visst är det varmt, 15 grader var det senaste jag hörde. Men det är molningt.... Blir väl att fixa lite i trädgården med mamma och Bosse (låter kanske töntigt, men det kan vara rätt mysigt att bara vara hemme med familjen). Kan kan inte gå någonstans ändå, fick sånna jäkla skavsår på hälarna och lilltårna av mina nya fina ballerina som jag envisades med att ha på mig igår. (Lägger upp bild senare, nu blev det frukost.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0