Fest igår, oj oj

Japp, igår var det fest hemma hos Antonia. Det var hur kul som helst! Massa trevligt, och snyggt, folk var där. Det spelades twister och snackades och fotades. :D Har inte varit särskilt bakfull idag, blir typ aldrig det. Jag har sån tur. Sov hemma hos brorsan gjorde jag. Han är ju en liten ängel, med djävuldshorn. Han hade bäddat så fint på sin soffa åt mig när jag ramlade in där vid tre. Somnade med en gång och vaknade igen vid nio. Så jag fick till och med några timmars sömn.
Mamma ringde sen och sa att hon och Bosse skulle åka till handen och undrade om jag ville följa med. Det gjorde jag, tur var det. Brorsan hade inte mycket till frukost hemma, tog lite fil med crunchy. Så det blev två hamburgare på McDonalds. GOTT!!
Men nu sitter jag här hemma och är lite seg. Det går inget på tvn så jag får väl roa mig med datorn eller se en bra serie som jag fått låna av Tessan.
Får se vad jag gör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0